Пошуковий запит: (<.>A=Мірошник С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Давиденко А. О. Культура усного ділового мовлення [Електронний ресурс] / А. О. Давиденко, С. Мірошник // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2011. - Вип. 23. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2011_23_15
|
2. |
Мірошник С. О. Використання іспанської лексики в американській лінгвокультурі [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2012. - Вип. 21. - С. 362-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2012_21_50
|
3. |
Мірошник С. О. основні використання компаративних фразеологізмів зоонімів в іспанській мові [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2011. - Вип. 20. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2011_20_40
|
4. |
Мірошник с. О. Основні етапи використання фразеологізмів-зоонімів в англійській мові [Електронний ресурс] / с. О. Мірошник, А. О. Давиденко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2010. - Вип. 18. - С. 279-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2010_18_37
|
5. |
Мірошник С. І. Професійний розвиток педагога: сучасні підходи [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник // Народна освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_2_4
|
6. |
Мірошник С. І. Формування цінностей старшокласників засобами сучасної української підліткової літератури [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник, А. О. Жуленко // Народна освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_16
|
7. |
Мірошник С. І. Організація квесту у вивченні літератури [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник // Народна освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_2_7
|
8. |
Мірошник С. І. Формування толерантності учнів у вивченні української літератури в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_18
|
9. |
Мірошник С. Навчальний тренінг як форма організації навчання дорослих в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Мірошник // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2015_6_12
|
10. |
Мірошник С. І. Узагальнення і систематизація навчального матеріфалу у вивченні української літератури [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник // Народна освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_1_16
|
11. |
Мірошник С. І. Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери [Електронний ресурс] / С. І. Мірошник // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 11. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_11_11
|
12. |
Мірошник С. О. Особливості навчання перекладачів у вищих навчальних закладах Іспанії та України [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_9(2)__17
|
13. |
Мірошник С. О. Особливості викладання другої іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 13(1). - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_13(1)__30
|
14. |
Заслужена А. А. Використання елементів плюрилінгвального підходу в процесі вивчення іспанської мови як другої іноземної [Електронний ресурс] / А. А. Заслужена, С. О. Мірошник // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24(1). - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_24(1)__34
|
15. |
Мірошник С. О. Лексичний склад та типологія сленгу: мовознавчий аспект [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2019. - № 12. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2019_12_28
|
16. |
Мірошник С. О. Особливості вивчення іспанської мови як другої іноземної для студентів, що вивчали англійську [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(2). - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(2)__30
|
17. |
Мірошник С. О. Англійські запозичення в іспанській мові [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник, С. С. Попадюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2022. - Вип. 53(1). - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2022_53(1)__30
|
18. |
Мірошник С. О. Поняття "сленг" та його сутнісні характеристики [Електронний ресурс] / С. О. Мірошник // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27(3). - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2023_27(3)__25
|